Acum te afli aici: Home › Service

Service

Garantia acopera defectiunile de fabricatie sau viciile ascunse ale pieselor/subansamblelor,precum si a erorilor de montaj ale acestora.

Garantia nu acopera uzura normala a masinii precum si defectarea acesteia din cauze neimputabile producatorului(transport sau depozitare incorecta,alegere gresita,neutilizarea produsului conform datelor tehnice si a instructiunilor de utilizare inscrise in cartea tehnica ce insoteste produsul,utilizarea unor accesorii necorespunzatoare,suprasolicitare peste parametrii indicati,absenta intretinerii periodice,utilizarea unor uleiuri sau carburanti necorespunzatori).

CONDITII DE RECEPTIE A PRODUSELOR IN UNITATEA SERVICE

- produsele se primesc in unitatea service numai dupa o constatare sumara a defectului semnalat,precum si a intocmirii devizului de receptie de catre unitatea service.
 -produsele aflate in garantie trebuie sa fie insotite de CERTIFICATUL DE GARANTIE ;in acelasi timp clientul este de acord ca verificarea indeplinirii conditiilor de garantie sa fie efectuata de catre personalul autorizat din cadrul unitatii service.
-nu se acorda garantie in cazul utilizarii necorespunzatoare ,uzurii normale sau suprasolicitarii,de asemenea,consumabilele sau accesoriile(perii,mandrine,adaptoare,cabluri de alimentare,filtre,bujii,etc.) nu sunt acoperite de garantie .
- orice interventie efectuata de persoane neautorizate duce la pierderea garantiei.
-in cazul in care clientul nu ridica produsul reparat in termen de 15 zile de la data repararii(instiintarii),unitatea service poate recupera piesele inlocuite,clientul suportand valoarea manoperei.
-in cazul neridicarii  masinii in termen de 30 de zile de la data repararii (instiintarii) sau de la data refuzarii reparatiei,clientul va plati o taxa de stationare de 10 lei fara tva pe luna .
-daca in termen de 3 luni de la data primirii in service,produsul nu este ridicat,acesta se va considera abandonat.
-persoana care preda masinile(utilajele )la service si care semneaza comanda de reparatie se considera ca fiind imputernicita de proprietarul acestora pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul repararii masinilor(utilajelor).
-devizul estimativ de reparatie se va transmite prin fax sau e-mail urmand ca beneficiarul sa-si dea acordul in scris  pentru reparatia uneltelor.
-costul devizului estimativ se achita in momentul preluarii masinii in service,in cazul repararii ,se va scadea valoarea acesteia din manopera.
-in cazul in care masinile nu se repara ,conform normelor de siguranta si protectie a muncii,acestea se vor livra dezasamblate.

REGULI DE ACORDARE A GARANTIEI
            

   Obligatiile clientului:

-sa prezinte in original certificatul de garantie si copie dupa factura de cumparare pentru produsele achizitionate.
-sa dovedeasca concordanta intre datele de identificare ale produselor(cod produs,serie produs)si cele inscrise in certificatul de garantie.
-sa se prezinte la unitatea service pentru remedierea defectiunilor,in termenul de garantie inscris in certificatul de garantie.
-sa asigure pe perioada de garantie integritatea produsului impotriva:lovirii,strivirii,patrunderea de corpuri straine in produs,etc.
-sa utilizeze surse de alimentare conform datelor tehnice,cu respectarea tuturor normelor de protectiea muncii.
-sa nu permita demontarea produsului decat de catre unitatea service autorizata pentru rezolvarea cazurilor de garantie.
-sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului.
-sa utilizeze numai piese de schimb originale (perii carbon,filtre de aer,ulei si combustibil,bujii,curele de transmisie,rulmenti,mandrine,cabluri de alimentare,etc.
-sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului.
-pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului ,acesta va suporta atat cheltuielile de constatare cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor (tarifele sunt cele din anexa).

   Obligatiile departamentului service:

-sa faca constatarile necesare obtinerii unei evaluari a defectelor semnalate de client intr-un timp cat mai scurt.
-sa prezinte clientului cauzele care au dus la defectarea produsului in cauza.
-sa semnaleze clientul pentru eventualele deficiente in utilizare.
-pentru defectele de fabricatie,inlocirea pieselor defecte se va face fara costuri suplimentare din partea clientului.
-sa prelungeasca termenul de garantie cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la repunerea in stare de functionare a produsului.
-sa acorde beneficiarului ,contracost,servicii de service post-garantie .